Poucna prica: Dva pecarosa

Dva čovjeka sjede i pecaju. Jedan je došao luksuznim automobilom, sa skupocjenim priborom za                      pecanje, odjeven u skupocenu odjeću, sa skupim satom na ruci. Sjedi, peca i uživa. Drugi je došao                   biciklom. Obučen je u radnički kombinezon, peca priborom koji je sam napravio za male pare, 
na ruci nema sat. Sjedi, peca i uživa. Gleda ga ovaj prvi, bogati ribolovac, i ne može da izdrži 
da ga nešto pita:


«Čovječe,  mogu li  da te ne pitam nešto», kaže prvi.
«Pitaj me «, kaže drugi.
«Gledam te tako kako sjediš ovdje i gubiš vrijeme pecajući, umjesto da radiš nešto korisno za sebe.» počinje prvi sa iznošenjem svog stava.
«A šta bih to korisno trebao da radim». Pita ovaj drugi.
«Pa, na primjer, mogao bi da otpočneš neki posao i da zaradiš više novca. Mogao bi da nabaviš mreže i nekakav mali čamac, da uloviš više ribe, pa da je prodaš i zaradiš više...»
«I, šta bih sa time?»
«Pa, onda kupiš još jedan čamac i mrežu, pa zaposliš nekoga da radi za tebe...Mogao bi da kupiš auto, a ne da se voziš biciklom. Mogao bi da kupiš bolje odelo, bolju kuću...šta ja znam, mogao bi sebi da priuštiš mnogo toga.»
«I onda? Šta kad sve to budem imao?»
«I onda mirno dođeš kao ja na pecanje i uživaš u životu.»
«Ali, ja to već radim.» odgovara mu drugi.   
                                                      
***
Poucna prica o razlicitim pogledima na svijet, srecu i uzivanje u zivotu i uticaju materijalnog. 
Za srecu i uzivanje u zivotu ne treba puno. Moze se uzivati i bez materijalnog bogatstva i moci.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...