senzacionalna vijest: anksioznost zaustavili zavisnocu i napravili jos jedan problem

Pratite na blogu najnovije vijesti i price iz zemlje Neuron.
Ovo je "reportaza" o tome kako je lijecena anksioznost ostala neizlijecena anksioznost, a lijececi anksioznost pojavio se i novi problem- zavisnost od tableta za smirenje.
Zamislite da gledate TV:

Studio: Situacija na brani Brigita (o.a.mozdana celija sa receptorima za anksioznost) je neizvjesna. Uzburkana Uzas-voda (o.a. uzasavajuce misli koje izazivaju anksioznost) prijeti da ce probiti branu i sve unistiti. Upravo je stigao izvjestaj naseg reportera sa terena. Ali prije toga da vidimo sta se tamo desavalo prije 6 mjeseci. Evo priloga od tada:

Reporter: Upravo se nalazim na brani Brigita koja je prije par mjeseci probijena na vise mjesta. Da vam malo opisem sta sve ovdje vidim.
Sa jedne strane je uzburkana Uzas-voda koja pritisce na branu. Do njenog uzburkavanja je doslo zbog stalnih pritisaka i raznih zahtjeva, sto izvana sto iznutra. A sada prijeti da ce brana puci od te muke.
Sa druge strane je predivno cvijece, mirisljavo, uzivanje, sreca, zadovoljstvo, lijep zivot. Uzas-voda je vec pocela pomalo da probija Brigita-branu na vise mjesta i katastrofa se sprema. Sreca i opustenost su prve ugrozene i upravo smo ih vidjeli da odlaze.

Strucnjaci kazu da ukoliko dodje do sloma Brigita-brane da ce sve ovo biti postepeno unisteno.
Zato su predlozene mjere da se spasi dalji proboj . Razgovarao sam sa glavnim inzinjerom na brani (o.a. osoba koja ima anksioznost) i on mi rece sljedece:

Inzinjer :Situacija je kriticna. UZAAASNA !! HITNO se moraju poduzeti mjere i to BRZO. Da da, da se ODMAH zaustavi unistavanje srece i sprijeci prodiranje Uzasne-vode. Inace, to se nece moci izdrzati, bice nepodnosljivo.Uff, poludicu od ovoga svega.
Do sada sam koristio narodne tehnike za zacepljivanje brane, kao sto su Alko (o.a.alkoholna pica) i Travko (o.a.biljni preparati za smirenje). One su samo privremeno pomogle, ali stanje se i iskomplikovalo, jer su rupe vremenom postale malo sire i slabije.
Zato sam sada u pomoc pozvao SMIRKU (o.a. tablete za smirenje), RADOJKU (o.a. antidepresiv) i PRICKA (o.a. psihoterapeut). Smirka mi se cini najsposobnijom da odmah zacepi Brigita-branu. Ovo drugo dvoje kazu da im treba vremena da poprave rupe, zazidaju, dodaju nove cigle, specijalan beton da nabave i tako to.. Nema vremena da se ceka!! A ovaj Pricko se malo pravi i pametan, pa kaze da ja to idem sam popravljati, umjesto da pomogne sad kad je hitno.
Tako da cemo sad da zaustavimo mogucu karastrofu uz pomoc Smirke, mora odmah da se djeluje i zaustavi ovo nepodnosljivo i uzasno stanje.

Studio: Eto tako je bilo prije 6 mjeseci na brani. Cini se da je katastrofa tad sprijecena.A da vidimo sta se sad desava i kakvi su sad problemi. Evo najnovijeg izvjestaja naseg reportera:

Reporter: Evo nas ponovo nakon 6 mjeseci na Brigita-brani sa glavnim inzinjerom koji je prosli put uspjesno zacepio rupe na brani i sprijecio prodor Uzas-vode. Koliko vidim brana i dalje drzi. Izgleda da je ovo jako naporan posao, jer mi inzinjer djeluje pomalo odsutno, iscrpljeno i neraspolozeno. Pitam ga kakvo je sada stanje i ima li novih problema.


Inzinjer:  Ja sam skroz iscrpljen. Ovo je neprekidna borba, dan-noc, nema spavanja, nema jesti, nema otici negdje, druziti se..vec samo rupe zacepljati. Onda smo uspjeli zaustaviti probijanje brane uz pomoc Smirke. Kako se i ocekivalo ona je odmah zacepila sve rupe, ali to je bilo kratko, trebalo je stalno dodavati nove i nove kolicine .

Medjutim, ne samo da sam morao nabavljati Smirku u velikim kolicinama, vec sam i kod dobavljaca (o.a. doktora) poceo imati problema. Jer su mi govorili da nije dobro toliko Smirke koristiti za zacepljanje Brigita-brane i da ce mi biti sve teze i teze poslije. Sad vise ne smijem ostati bez Smirke, uvijek moram imati rezervu i sve se plasim da bi mogao ostati bez nje. Jednostavno, opstanak svega lijepoga ovdje, srece i zadovoljstva sada zavisi od nje. Ne mogu bez nje.
Izgleda da su Radojka i Pricko bili u pravu. Ipak cu ih morati pozvati u pomoc, da obnovimo skroz branu sa novim cvrstim materijalima i da malo smanjimo pritiske i zahtjeve . Trebao sam ih onda odmah poslusati, sad mi je problem samo veci. Sem ovog uzasa i straha i stalne borbe da zacepljam Brigita-branu sad imam jos jedan problem, sto ne mogu bez Smirke.

Reporter: Eto dragi moji, tako govori inzinjer koji je svoju karijeru izgleda unistio rjesavajuci probleme na najlaksi nacin. Nadam se da cemo svi nauciti iz njegovog iskustva i ne braniti se od Uzas-vode (o.a anksioznosti i strahova) samo uz pomoc Smirke (o.a. tablete za smirenje). Smirka je dobra ali treba odmjereno s njom da ne postanete zavisni . I obavezno pozovite u pomoc i druge. Studio! "


skype  konsultacije sa psihijatrom
Book an appointment with Adaptavant at Ascendas using SetMore





Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...