Sestrinska ljubav ima vecu vrijednost nego dragulji -prica u slikama

Ovo je jedna divna poucna prica o sestrinskoj ljubavi , zahvalnosti i uopste o ljudskoj dobroti i pravim vrijednostima.

Prica mi se toliko dopala da sam prije 2 godine kada sam pocinjala stranicu za savjetovanje na facebook-u Moja Saveta posvelila dio svog vremena da je na ovaj nacin predstavim. 

Prije neki dan sam naisla i na video pricu i mozete je pogledati ovdje.  


.    .     .      .     .

 Draguljar  je sjedio za  i kroz izlog svoje otmjene  i posmatrao  . Neka se devojcica  priblizila i gledala izlog . 

Kao nebo plave  radosno zasjase kad ugleda jedan od izlozenih predmeta. Usla je odlucno i pokazala ogrlicu od modrog . "To je za moju sestru. Mozete li mi je zapakovati kao ?"
 s nevjericom pogleda  i upita: "Koliko  imas?" 
Ona stavi na  limenu .Bilo je ondje nekoliko manjih , nekoliko, nekoliko  ."Hoce li biti dovoljno?" upita ponosno. "Zeljela bih starijoj sestri kupiti . Otkada nemamo mame, ona obavlja sve poslove i 

nema ni trenutka vremena za sebe. Danas joj je rodjendan. Uvjerena sam da ce je veoma obradovati. Njene su  iste boje kao taj dragi ."
 je zapakovao kutijicu. "Uzmi i pazljivo ponesi", rece 



Ona uze  kao pobednicki  i ponosno izadje . Sat vremena kasnije u  ude prekrasna . Stavi       na   i upita    : "Ova je kupljena u vasoj ?" "Da, gospodjice." "Koliko je kostala?"
"U mojoj  cijene su stvar povjerenja, ticu se samo mene i mojih kupaca." "Moja sestra je imala nesto , sigurno nije mogla platiti ovako vrijednu!  "      zatvori  i vrati je . 
"Vasa je  platila najvisu cijenu: dala je sve sto je imala". 

                                                                  .   .   .   .   .   .   .   .   .   .




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...