NAPUKLA POSUDA - pogledajte na svoj nedostatak na drugi nacin

Ovo je poucna prica koja ce vam pomoci da sebe vise volite i postujete.


Nosač vode imao je dvije velike posude. Svaka je visila s jedne strane štapa koji je nosio preko ramena. Jedna je posuda imala pukotinu, a druga je bila savršena i uvijek je bi  na kraju duga puta s potoka dolazila puna vodiom, dok bi napukla posuda stigla samo napola puna. Svakoga bi dana tokom dvije godine nosač vode donosio samo posudu i po vode u kuću .
Naravno, savršena posuda bila je ponosna na svoj uspjeh i smatrala se savršeno prikladnom za svoju namjenu. No jadna je napukla posuda osjećala stid zbog svoje nesavršenosti i bila je nesretna jer je uspijevala ispuniti samo polovinu onoga za šta je namijenjena. Nakon dvije godine onoga što je smatrala gorkim neuspjehom, obratila se nosaču vode jednoga dana pored potoka: „Stidim se i želim ti se izvinuti.“
„Zašto?“, upitao je nosač. „Zašto se stidiš?“
„Protekle dvije godine uspijevala sam donositi samo polovinu vode od onog sto sam ppgla donijeti, jer kroz ovu pukotinu ističe voda cijelim putem prema kući tvoga gospodara. Zbog mog nedostatka prisiljen si raditi, a da za to ne primaš punu vrijednost za svoj trud“, rekla je posuda.
Nosač vode je rekao: „Kad se budemo vraćali prema kući moga gospodara, želim da obratiš paznju na predivno cvijeće po putu.“ Zaista, dok su išli uz brežuljak, stara posuda za vodu primijetila je kako sunce grije poljsko cvijeće uz put. Posuda se razveselila.
No na kraju puta posuda se ipak osjećala loše, jer joj se izlilo pola tereta i opet se stala izvinjavati zbog svog neuspjeha. Nosač je upitao posudu:
 „Jesi li primijetila kako se cvijeće nalazi samo na tvojoj strani puta, ne i na strani druge posude? To je zato što sam bio upoznat s tvojim nedostatkom i to sam iskoristio. Posadio sam cvijeće na tvoju stranu puta i svakoga dana dok se vraćamo s potoka ti si ga za mene zalijevala. Već dvije godine ubirem to prekrasno cvijeće kako bih ukrasio kucu. Da nisi upravo takva kakva jesi,  ne bih imao takvu ljepotu da mi ukrašava kuću.“

***
Svako od nas ima jedinstvene nedostatke - svi smo mi napukle posude za vodu. Ali bas ti nedostaci mogu biti i korisni i dobri. Ko zna zasto je bas to nesto sto covjek procjenjuje kao svoj nedostatak dobro. 

Pogledajte na svoje "nedostatke"i neuspjehe kriticki, i provjerite sta su zapravo. Cak i da su zaista nedostaci koji ne donose nikakvo dobro to i dalje ne znaci da ste vi kao osoba  neuspjesni, pogresni ili losi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...