Smijem li uzimati tinkturu imele i antidepresive kod panike

Liječim se dugo od napadaja panike, pila sam seroxat cijeli,pa pola,a sada pijem jednu četvrtinu čisto iz straha da se ne vrate napadaji,bojim se prestat.
pitanje -kupila sam tinkturu od imele pise da se ne uzima sa antibioticima i antidepresivima pa me zanima da li ju smijem piti s obzirom na malu dozu antidepresiva ili mi se može stanje pogoršat. Da li da prestanem piti antidepresive? Jako se bojim da mi se ne vrate jer ne mogu funkcionirati normalno sa njima.



Odgovor: Ukoliko na pakovanju pise da se tunktura ne smije koristiti sa antidepresivima onda najbolje da je ne uzimate. Moja znanja i iskustva o homeopatskim preparatima su veoma skromna. Ono sto sam uspjela saznati je da tinktura sadrzi 70 % alkohola sto moze dovesti do interakcije sa antidepresivima. Takodje, imela (viscum album) sadrzi tiramin koji u interakciji sa odredjenog grupom antidepresiva (IMAO) moze dovesti do ozbiljnih nezeljenih efekata.
Nikako ne bih preporucila samoinicijativno prekidanje uzimanja antidepresiva. Posto imate jak strah od ponovnog javljanja tegoba i napada panike, jos ne bih preporucila da prekidate sa terapijom i isprobavate preparate koji i nemaju bas neki jaci efekat na psihicke smetnje. Ako vec zelite da uzimate homeopatske preparate i sto je sasvim ok , doduse ne efikasno kao odgovarajuca terapija, onda je najbolje da se posavjetujete sa strucnjakom za homeopatiju.
Strah od prekida terapije je cest problem kod velikog broja oboljelih od anksioznih poremecaja. A i sam strah od straha je jedan od simptoma anksioznog poremecaja, tako da po svemu sudeci jos je rano da prekidate terapiju. Umjesto toga predlozila bih Vam da se savjetujete sa svojim psihijatrom u vezi lijekova i da krenete na psihoterapiju. Kada naucite vjestine kako da se nosite sa anksioznoscu i pocnete ih primjenjivati u svakodnevnom zivotu, onda Vam vise nece trebati lijekovi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...