DA LI SMEM DA PRODUZIM DA PIJEM SEROXAT

Pila sam lek Seroxat i bilo mi je super. Ali vec mesec dana sam prekinula zato sto mi je slucajno otkrivena nerupturirana aneurizma na krvnom sudu u glavi. Uradjena embolizacija. Sada mi je ukljucen lek brilique i cardiopirin. Molim vas za savet da li smem da produzim da pijem Seroxat, zato sto sam tek sada pala psihicki. Hvala unapred i svako dobro
Seroxat moze da utice na koagulaciju krvi i produzuje vrijeme zgrusavanja. Tako da se u kombinaciji sa antikoagulantnom terapijom (a vi sad uzimate jedan lijek iz te grupe) moraju provesti mjere opreza. Ja licno ne bih preporucila da se brzo uvodi nakon intervencije koju ste proveli. Mislim da bi vam vise odgovarali razgovori ili eventualno neki drugi lijek koji nije iz grupe SSRI ako se procijeni da Vam je zaista potreban. Medjutim, savjetovala bih Vas da sa doktorom koji Vas prati zbog aneurizme popricate o ovom problemu. Oni tu imaju najvise znanja i znaju rizike.
Zelim jos da prokomentarisem da je ocekivano da Vam se psihicko stanje pogorsalo nakon svega sto se desavalo. Prvo prekinuli ste naglo sa koristenjem antidepresiva. Drugo, radjena je intervencija na krvnim sudovima mozga. I na kraju ovo je ipak bila jako stresna situacija, nekim ljudima prava trauma. Samo saznanje da je to zivotno opasno stanje i da se mora hitno intervenisati, sto je srecom kod Vas uspjesno proslo, kod covjeka izaziva intenzivna osjecanja. Kada sve prodje onda ljudi “sabiru utiske” razmisljaju o tome sta je sve bilo i sta je moglo da bude. To ih moze jako uznemiriti. Neki se pocnu intenzivno brinuti o buducnosti i “padnu” u depresiju. Otvoren razgovor sa Vasim doktorom o tome sta Vas brine puno pomaze da sebi razjasnite sve brige i nejasnoce. Razgovarajte sa osobama sa kojima ste bliski o tome kako se osjecate. Vodite brigu o sebi i svojim potrebama. I naravno posavjetujte se sa svojim psihijatrom sta dalje u vezi farmakoterapije i psihoterapije. Sretno!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...