Imam problem sa trihotilomanijom

Imam problem sa trihotilomanijom ( bolest cupanja dlaka) i pocinju da se primecuju rupe na bradi i obrvama. Da li je moguce resiti ovaj problem i sta bi ste mi Vi preporucili. Hvala unapred
Ovo pitanje me je pokrenulo da napravim ovaj blog. Zove se Trichotillomania HELP ME!Vise osoba mi se do sada javilo sa gotovo istim pitanjem i ja sam im pokusala dati korisne informacije. Pogledajte blog i razumjecete malo bolje o cemu pisem.
Problem je slozen, hronican i tezak, posebno zato sto se problem sakriva. Oboljeli se ne odlucuju na lijecenje. Lijecenje moze pomoci, nekima samo privremeno a nekim dugotrajnije. Posto se malo ljudi lijeci od ovog poremecaja, pokusavaju sami da si pomognu, onda ni terapeuti ne sticu iskustvo i ne razvijaju tretmane. Po procjenama oko 2-4 % osoba u opstoj populaciji ima ovaj poremecaj, ali on je ipak jedan od najmanje istrazenih i ima najmanje specijalizovanih terapeuta.
Ovdje imate pregled tretmana koji su efikasni. Tretman je komprehenzivan.
Preporucila bih Vam da vise ne cekate. Problem nece proci sam od sebe. Zatrazite strucnu pomoc. Mozete se ukljuciti i u rad
bloga za podrsku osobama koje pate od trihotilomanije.
Procitajte Jedno iskustvo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...